onsdag 26. mars 2008

Ting 20 Verktøy for å lage E-læringskurs

Jeg har regisrert meg på Chinese Pod.
Jeg har så vidt testet kurset i kinesisk. Nå vet jeg at det språker er nærmest umulig å lære for en med dårlig språkøre som meg. Men dette virket som et veldig godt opplegg. Du ser tegnene og ordet/utrykket på engelsk for så å høre. Teksten kan også skrives ut.
Det er flott å ha muligheten på nett. Men jeg synes det også er fint å komme sammen med medstudenter, slik vi har gjort på dette kurset. Det har vært veldig fint at vi har vært flere på 23Ting fra samme arbeidsplass, selv om vi ikke har hatt fast samarbeid, bare brukt hverandre når vi har stått fast.
Jeg har opersonlig ingen erfaring med andre e-læringsoppplegg. På vei og Stein på stein er norskopplæring for våre nye landsmenn. Det er vellykket.

Ingen kommentarer: